Avril Lavigne - Rock N Roll 搖滾 中文歌詞


這MV實在是太無俚頭了XDDD  整個吐槽度滿點
一開始也很好笑
最好會把SONY放在水杯裡面啦!!這樣喝水不會很麻煩嗎XD


Let em know that we’re still Rock n Roll
讓他們知道我們依舊搖滾

I don’t care about my makeup
我才不在乎我臉上的妝

I like it better with my jeans all ripped up
我比較喜歡穿著我的牛仔褲喝個爛醉

Don’t know how to keep my mouth shut
不知道怎麼讓我閉上嘴巴

You say so what (what)
你說那又怎樣



I don’ t care if I’m misfit
我才不管我到底穿搭如何

I like it better than the hipster of all shit
不管怎樣都比那些趕流行的狗屎好

I am the mother f-cking princess
我可是他媽的公主

You still love me
你依然愛我



Some some how
不知為何

It’s a little different when
這有點不一樣

I’m with you
跟你一起時

You know what I really am
你了解真正的我

On the phone
在電話中

You know how it really goes
你知道到底發生了什麼事

Some some way
好歹

We’ll be getting out of this
我們會一起度過

Time one day
某天

You’re the only that I
你會是我的唯一

Want with me
我想要陪伴的

You know how the story goes
你知道這個故事會怎麼寫



When it’s you and me
當我和你一起

We don’t need no one to tell us who to be
我們不需要任何人告訴我們要做啥

We’ll keep turning up the radio
我們一就搞我們的音樂

What if you and I
那如果我和你

Just put up a middle finger to the sky
把中指舉高空中

Let them know we’re still rock ‘n roll
讓他們知道我們依舊搖滾

Rock ‘n roll
搖滾吧!

Hey hey hey

Rock ‘n roll

搖滾吧!

Hey Hey Hey



Call it a bad attitude dude
這是個爛態度老兄

I’m never going to cover up that tattoo
我永遠不會去遮住我的刺青

I might have a couple issues
我或許有些問題

You say me too (yeah)
你說我也是

Don’t care about a reputation
才不管到底有不有名

Must be living in the wrong generation
一定是我們活錯年代了

This is your invitation
這是你的邀請函

Let's get wasted
來喝個爛醉吧




Some some how
不知為何

It’s a little different when
這有點不一樣

I’m with you
跟你一起時

You know what I really am
你了解真正的我

On the phone
在電話中

You know how it really goes
你知道到底發生了什麼事

Some some way
好歹

We’ll be getting out of this
我們會一起度過

Time one day
某天

You’re the only that I
你會是我的唯一

Want with me
我想要陪伴的

You know how the story goes
你知道這個故事會怎麼寫



When it’s you and me
當我和你一起

We don’t need no one to tell us who to be
我們不需要任何人告訴我們要做啥

We’ll keep turning up the radio
我們一就搞我們的音樂

What if you and I
那如果我和你

Just put up a middle finger to the sky
把中指舉高空中

Let them know we’re still rock ‘n roll
讓他們知道我們依舊搖滾

Rock ‘n roll
搖滾吧!

Hey hey hey

Rock ‘n roll

搖滾吧!

Hey Hey Hey



When it’s you and me
當我和你一起

We don’t need no one to tell us who to be
我們不需要任何人告訴我們要做啥

We’ll keep turning up the radio
我們一就搞我們的音樂

What if you and I
那如果我和你

Just put up a middle finger to the sky
把中指舉高空中

Let them know we’re still rock ‘n roll
讓他們知道我們依舊搖滾



When it’s you and me
當我和你一起

We don’t need no one to tell us who to be
我們不需要任何人告訴我們要做啥

We’ll keep turning up the radio
我們一就搞我們的音樂

What if you and I
那如果我和你

Just put up a middle finger to the sky
把中指舉高空中

Let them know we’re still rock ‘n roll
讓他們知道我們依舊搖滾

Rock ‘n roll
搖滾吧!

Hey hey hey

Rock ‘n roll
搖滾吧!

Hey Hey Hey

留言