Avril Lavigne - Bad Girl 壞女孩 中文歌詞 ft Marilyn Manson (from Avril)


avril-manson  



這次Avril艾薇兒和Maril合作的這首Bad Girl真的超好聽的
加入瑪莉蓮曼森的低音真的很搭
似乎這次艾薇兒的專輯賣得沒有很好~
但個人頗喜歡這張專輯的說
喜歡艾薇兒的人要多多支持Avril的新專輯"Avril"呀!!




Just lay your head in daddy's lap, you're a bad girl (bad girl)
給我把你的頭放在爹底的膝上你這個壞女孩(壞女孩)

One, two, three, four

Hey, hey, I'll let you walk all over me (me)
嘿嘿  我們來玩個遊戲()

You know that I'm a little tease (tease)
你知道我有點風騷(風騷)

But I want it pretty please (please)
不過你知道我到底想幹嘛(拜託)

You know (you know x2) I'm crazy
你知道(你知道 x2)我有些瘋狂

I just want to be your baby
我只想成為你的寶貝

You can fuck me, you can play me
你能與我歡愉  你也可以把玩我

You can love me, you can hate me
你能愛上我  你也可以恨透我



Miss me, miss me
想念我嗎  想念我嗎

Now you want to kiss me
現在你想吻我嗎



Choke me because I said so
抓緊我因為我要你這樣做

Stroke me and feed my ego
撫摸我令我陶醉

I've been a bad girl, don't you know
我本來就是個壞女孩  你不知道嗎

(don't tell me what to do)
(別告訴我應該怎麼做)

Come get it, now or never
有膽就來  要嘛現在要嘛永別

I'll let you do whatever
我會讓你為所欲為

I'll be your bad girl, here we go
我要成為你的壞女孩  我們走吧

(one, two, three, four)
()



Miss me, miss me
想念我嗎  想念我嗎

Now you want to kiss me
現在你想吻我嗎

(Mmmm you're a bad girl)
(~~  你真是個壞女孩)



Baby, you know I want a little taste (taste)
寶貝  你知道我有點風騷(風騷)

So let me take you all the way (way)
所以讓我帶你到處晃晃(晃晃)

You know you'll never be the same (same)
你知道你永遠回不了頭(回頭)

(You fuckin' bad girl)
(你他媽的壞女孩)

One night, you won't forget the rest of your life
只要一夜  就會讓你今生難忘

So come on over to the wild side
所以快來解放你狂野的一面

Buckle up and baby hold on tight
繫好安全帶  寶貝抓緊了



Miss me, miss me
想念我嗎  想念我嗎

Now you want to kiss me
現在你想吻我嗎

We both know that you love me 'cause I'm so bad
我們都知道你這麼愛我是因為我超壞



Choke me because I said so
抓緊我因為我要你這樣做

Stroke me and feed my ego
撫摸我令我陶醉

I've been a bad girl, don't you know
我本來就是個壞女孩  你不知道嗎

(don't tell me what to do)
(別告訴我應該怎麼做)

Come get it, now or never
有膽就來  要嘛現在要嘛永別

I'll let you do whatever
我會讓你為所欲為

I'll be your bad girl, here we go
我要成為你的壞女孩  我們走吧

(one, two, three, four)
()

(I've been a bad girl 7x)
(我本來就是個壞女孩)

(a fuckin bad girl)
(他媽的壞女孩)



Choke me because I said so
抓緊我因為我要你這樣做

Stroke me and feed my ego
撫摸我令我陶醉

I've been a bad girl, don't you know
我本來就是個壞女孩  你不知道嗎

(don't tell me what to do)
(別告訴我應該怎麼做)

Come get it, now or never
有膽就來  要嘛現在要嘛永別

I'll let you do whatever
我會讓你為所欲為

I'll be your bad girl, here we go
我要成為你的壞女孩  我們走吧

(one, two, three, four)
()

留言