Miley Cyrus - Maybe you're right 也許你是對的 中文歌詞 (from Bangerz)



最近不少人希望能翻譯Miley的歌呢!!!
這首同樣也收入在Bagerz當中
感覺這次專輯有不少歌是屬於她和Liam的故事
這首歌翻完不小心忘了PO~~拖到現在抱歉壓=口=!!
日前她在X Factor以中東打扮再度獻唱Wrecking Ball
好希望能趕快聽到她表演其他專輯中的歌曲的~~

在順便附上之前在BBC Radio cover Lana Del Rey 的 Sumertime Sadness
個人非常喜歡她唱得這個版本喔!!!
 Miley-Cyrus-Wrecking-ball-the-x-factor  


Chapter one we started happy
第一章  我們開始了幸福快樂的生活

The second that you said you loved me
第二章  你說你愛我

Started questioning us, are we really in love
我們開始懷疑彼此  我們真的相愛嗎

Trying to figure out chapter three
嘗試要理解我們的第三章

But you're not giving me anything
但你卻什麼都不讓我知道

If this is what we are, then I gotta move on
如果這就是我們  那是時候離別了

You think this is everything
你認為這就是一切

But this is no book of us
但這裡已經沒有我們的戲份了



You might think I'm crazy
你也許認為我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

You might think I'm crazy
你也許認為我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

Maybe you're right
也許你是對的



Here comes the part of you and me
這是屬於你我的橋段

Arguing about nothing
為了不重要的小事而爭吵

You told me it's as good as it gets
你告訴我  一切就只能這樣

Yeah I'm real emotional
  我的心靈如此脆弱

Blame it on your mental jokes
都是你那些瘋狂玩笑的錯

How much did you think that I could take
你以為我還能再承受多少

So much for taking this too far
我已經承受得太多

You can't blame me for who I am
你不能因為我是我而責怪我

It's too late for us to try to be in love right now
已經太遲了  現在我們無法再嘗試相愛了



You might think I'm crazy
你也許認為我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

You might think I'm crazy
你也許認為我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

Maybe you're right
也許你是對的



Felt the pages now, this chapter's done
填滿剩下的空白頁  完成這個章節

Moving on up and forward onto all that will become
繼續出發一切都將有所不同

If you ever get to the place where the sun is shining every day
如果你旅程的每一天都晴空萬里

Then I'll be on your mind
那我就在你心中

You might think I'm crazy
你也許認為我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

You might think I'm crazy
你也許讓我我瘋了

That I'm lost and foolish
我既是個輸家又是個蠢蛋

Leaving you behind
就這樣把你拋下

Maybe you're right
也許你是對的

Maybe you're right
也許你是對的




Miley Cyrus cover Lana Del Rey - Sumertime Sadness  in BBC Radio

留言