Ashley Tisdale - You're Always Here 你永遠在我身旁 中文歌詞


Ashley回來了!!
上一張專輯已經是2009年的事了
好久沒聽到那甜而清的歌聲了
這次帶來一首You're Always Here是獻給他祖父的
在不久前他的祖父辭世
因此他想獻上一首歌  好為他能做些什麼
在她未婚夫的陪同及協助下她完成了這首歌
而這首歌曲在iTunes一半的收益會獻給St. Jude Children's Research Hospital
讓我們來好好欣賞吧!


ashley-tisdale-debuts-single-you-re-always-here  

Ashley介紹這首單曲的影片↓



I looked to the sky last night
昨晚我望向夜空

And my eyes caught the light of a star
我的眼眶因為星星的照耀而閃爍光芒

Burning like the memories of brighter days
發光發熱就像是過去那些良成美景

And I know this life is all mine
我知道那都是屬於我的回憶

Just a moment in time
過去的種種

But everyday's another beginning's so
但每一天又會有新的開始




Pull yourself together
振作起來

You know it's for the better
你知道這是為了更好

Now, It's our turn
現在  輪到我們了

It's our turn to carry this way
輪到我們代替你走下去



Nothing is forever
沒有什麼是永恆不朽

You can't predict the weather
天有不測風雲

Now, it's our time
現在  換我們了

And I'll help you carry this way
我會幫助你繼續走下去



They say that love won't die
他們說愛永不滅

And then I realize
因此我了解了

What will be will be
不管未來如何 如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁

And in the darkest night
在那最黑的夜裡

I feel you by my side
我感覺得到你就在我身旁

What will be will be
不管未來如何  如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁



Meet me in my dreams
在我的夢裡與你相遇

And you can help me believe
你讓我能夠相信

Tell me there are gonna be better days
告訴我未來會有更多美好日子

To see your face and I feel your embrace
看到了你的面容 感覺到了你的擁抱

I swear I'll never forget what you gave so I
我發誓我永遠不會忘記你為我做的一切



Pull myself together
振作起來

I know it's for the better
我知道這是為了更好

Now, It's my turn
現在  輪到我了

It's my turn to carry this way
輪到我代替你走下去



Nothing is forever
沒有什麼是永恆不朽

You can't predict the weather
天有不測風雲

Now, you'll be there to help me carry this way
現在 你會伴我身旁幫助我繼續走下去



They say that love won't die
他們說愛永不滅

And then I realize
因此我了解了

What will be will be
不管未來如何 如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁

And in the darkest night
在那最黑的夜裡

I feel you by my side
我感覺得到你就在我身旁

What will be will be
不管未來如何  如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁



And if the day goes by
隨著日子消逝

And you start to question why
你開始探討些疑惑

Tell me why
為我解答

There is a way to hold on
使我繼續向前

You just gotta stay strong
你依舊會在這裡

Close your eyes and you will find
閉上眼睛  你就能夠發現

Love lives on inside
愛就住在我們心中



They say that love won't die
他們說愛永不滅

And then I realize
因此我了解了

What will be will be
不管未來如何 如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁

And in the darkest night
在那最黑的夜裡

I feel you by my side
我感覺得到你就在我身旁

What will be will be
不管未來如何  如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁

What will be will be
不管未來如何  如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁

What will be will be
不管未來如何  如何

You're always here with me
你永遠伴我身旁



由本人自行翻譯  如有錯誤請告訴我謝謝

P.s.希望我在天上的奶奶也能聽到這首歌~

留言