Hilary Duff - Chasing The Sun 追逐陽光 中文歌詞




 好久沒有消息的 Hilary Duff 希拉蕊媽媽
終於帶來了一首新歌
這首新歌是有最近以"Try"一歌感動萬人的 
Colbie Caillat 合作製作
是一首輕鬆鄉村小品
從迪士尼一路走來的她
不在奢求媒體生活也會順著自己的意
而只希望著能享受自己的生活
一個輕鬆享受的步調
如果最近忙得疲憊~那這首歌很適合你來放鬆一下喔


hilary-duff-chasing-the-sun-single-ftr


Why am I in such a hurry
為何我每天都是如此匆忙

Always getting up too early
總是太早醒來

 So far, everything is blurry, oh oh
一直以來每件事都沒有重點

It's like the clock is always racing
時鐘像是在跟時間賽跑

But my time is not wasting
但我的時間可沒浪費

Someone else cut to the chase and
其他人追逐功成名利



'Cause I'm chasing the sun
而我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

Don't miss out on the fun
不能錯失任何樂趣

Gotta get it while our hearts are young
趁我們童心未泯一定要追到手

I'm chasing the sun
我追逐陽光

Oooh, oooh, oooh
~ ~ ~



I'm not pursue of happiness
 我不要求一切都順心如意

 I realize that more means less
 我知道追求越多獲得越少

If I got a love, then I am blessed, oh I know
有愛我就滿足了喔我知道

So I'll start living while I can
 所以我活在當下

And hold the moment in my hands
把握光陰不讓它從手中溜走

I'll fly until I learn to land in my home
 我會一路飛翔直到有個落腳的家



I'm chasing the sun
我追逐陽光

 I'm chasing the sun
 我追逐陽光

Don't miss out on the fun
不能錯失任何樂趣

 Gotta get it while our hearts are young
 趁我們童心未泯一定要追到手

I'm chasing the sun
我追逐陽光

Oooh, oooh, oooh
~ ~ ~



Love and life I'm living out
活出我的愛與生活

Will live the life I love
活在我所愛的生活

Open up my eyes and I will take whatever comes
睜開雙眼盡管來吧我照單全收



I'm chasing the sun
我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

Don't miss out on the fun
不能錯失任何樂趣

Gotta get it while our hearts are young
趁我們童心未泯一定要追到手

 I'm chasing the sun
 我追逐陽光



I'm chasing the sun
我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

I'm chasing the sun
我追逐陽光

 Don't miss out on the fun
不能錯失任何樂趣

 Gotta get it while our hearts are young
趁我們童心未泯一定要追到手

I'm chasing the sun
我追逐陽光

Oooh, oooh, oooh
~ ~ ~



由本人自行翻譯  如有錯誤請告訴我謝謝

留言

  1. 喔我的天啊!!!!
    Hilary Duff 終於回來了!!!

    剛才看到VEVO的廣告還想說我看錯人名
    沒想到她真的回來了!!!


    版主回覆:(08/06/2014 07:37:17 AM)

    是的~~她回來了!!
    雖然她已經是孩子的媽了~但還是很漂亮呢!!

    回覆刪除
  2. 從她演莉琪的異想世界就超愛她的!!!
    終於又回來唱歌了真是太開心♥


    版主回覆:(08/21/2014 02:55:58 AM)

    我也是從莉琪的異想世界就開始喜歡希拉蕊了~!
    感覺他這次要出一張專輯了呢!!
    他的另一首新歌 All About You我也已經翻完囉~!
    是一首在說"無法公開的愛"的情歌
    非常好聽喔~!

    回覆刪除

張貼留言