Lana Del Rey - High By The Beach 海邊狂歡 中文歌詞




 Lana的全新單曲《High By The Beach》
上次Lana曾經預告過,這次的專輯內容將會與自身相關
喜歡Lana的人不妨注意一下
新專輯將會在近期發售喔~!
個人覺得MV的表達手法還挺有趣的
獨自關在大房間裡被一個惱人的直升機纏著
表現出那種被緊迫盯著的不舒服感
好似靜謐卻是無止境的叨擾
最後從吉他皮箱裡拿出武器與以回擊
是否表示著以音樂與以回擊呢?
不禁讓我想到了總是會把討厭的前男友寫進歌裡的Taylor~XD


screen-shot-2015-08-09-at-10-51-15-pm  


Boy, look at you, looking at me
男孩 看看你這樣看著我

I know you know how I feel
我知道你懂我是如何的感受

Loving you is hard, being here is harder
愛你很難 要待在這裡更難

You take the wheel
你掌控了一切

I don't wanna do this anymore
我不想再跟你倘這混水

It's so surreal, I can't survive
一切太過荒謬  我無法忍受



If this is all that's real
如果這一切都是真的

All I wanna do is get high by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get high by the beach, get high
海邊狂歡 狂歡

All I wanna do is get by by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰

The truth is I never
事實上我從來

Bought into your bullshit
不買單你那些大話

When you would pay tribute to me
當你自以為的獻英情



Cause I know that
因為我知道

All I wanted to do is get high by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰

Get high baby, baby, bye, bye
來狂歡 寶貝 寶貝 掰掰



Boy look at you, looking at me
男孩 看看你這樣看著我

I know you don't understand
我知道你並不理解

You could be a bad motherfucker
你可以當個他媽的王八蛋

But that don't make you a man
但這不代表你是個男人

Now you're just another one of my problems
現在你只是另一個麻煩人物

Because you got out of hand
因為你已失控

We won't survive
我們無法倖存

We're sinking into the sand
在流沙中進退兩難



All I wanna do is get high by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get high by the beach, get high
海邊狂歡 狂歡

All I wanna do is get by by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰

The truth is I never
事實上我從來

Bought into your bullshit
不買單你那些大話

When you would pay tribute to me
當你自以為的獻英情



Cause I know that
因為我知道

All I wanna do is get by by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰

Lights, camera, acción
燈光 攝影機 一舉一動

I'll do it on my own
我為我自己而行動

Don't need your money, money
不需要你那幾兩黃金

To get me what I want
來獲我所愛

Lights, camera, acción
燈光 攝影機 一舉一動

I'll do it on my own
我為我自己而行動

Don't need your money, money
不需要你那幾兩黃金

To get me what I want
來獲我所愛



All I wanna do is get high by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get high by the beach, get high
海邊狂歡 狂歡

All I wanna do is get by by the beach
我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰

The truth is I never
事實上我從來

Bought into your bullshit
不買單你那些大話

When you would pay tribute to me
當你自以為的獻英情

Cause I know that
因為我知道

All I wanted to do is get high by the beach

我想要的只是到海邊狂歡

Get by baby, baby, bye, bye
和我的寶貝 寶貝 掰掰



High-igh-igh-igh
狂歡 狂歡 狂歡

High-igh-igh-igh
狂歡 狂歡 狂歡

High-igh-igh-igh
狂歡 狂歡 狂歡

High-igh-igh-igh
狂歡 狂歡 狂歡

Everyone can start again
每個人都得以重新開始

Not through love but through revenge
無須愛 只需復仇

Through the fire, we're born again
只需浴火 我們重生

Peace by vengeance
復仇帶來和平

Brings the end
帶來終焉



由本人自行翻譯   如有錯誤請告訴我謝謝~!

留言

  1. 這還是我第一次看到有人翻譯這首歌
    翻得不錯歐
    加油!


    版主回覆:(12/21/2015 12:31:11 PM)

    感謝你~!!

    回覆刪除

張貼留言